Kom i gang

Når der lander et nyt projekt i jeres tilbudsafdeling og I skal samle teamet af samarbejdspartnere til at give tilbud på sagen, er det altafgørende at de samarbejdspartnere I vælger har de helt rigtige kompetencer for at I sammen kan vinde sagen.
Når I har udfyldt de nødvendige kompetencer og faggrupper, kan du let fremsøge det bedste egnede team til prissætning af netop dit projekt.

Find nemt dine nuværende og nye samarbejdspartnere

I dag har du sikkert en række trofaste samarbejdspartnere. Det er virksomheder som Contospec allerede kender og derfor nemt kan overføre til jeres profil og sikre at disse fremadrettet er opdateret og kan deles på tværs af jeres virksomhed. Når du ønsker at udvide dit netværk af samarbejdspartnere, kan disse let fremsøges blandt Contospecs mere end 90.000 mulige samarbejdspartnere. Disse profiler kan fremsøges ud fra kompetencer, faggrupper, geografi, finansielle og grønne værdier.

De grønne værdier

Der stilles stadig større og større krav til miljø og bæredygtighed i nutidens byggeri, disse krav ses også mere som et udvælgelseskriterie for at vinde sager i byggesektoren, hvilket betyder at grønne værdier og ESG rapporter har og vil få en stadig større vægt for at vinde sager.

Ved et enkelt klik kan I anmode om samarbejdspartnerens grønne status, som vises i en enkel rapport, eller I kan få den fulde ESG rapport.
Dette  giver jer en pejling af underleverandørens holdning og anvendelse af miljøhåndtering i hverdagen. Disse rapporter kan herved bidrage til dokumentationen af jeres grønne profil.

Bevar overblikket

Med Contospec får I et Dashboard, som giver jer et  hurtigt overblik over igangværende og tidligere projekter, hvor I kan se projektet og den enkelte underleverandørs performance.

Fra Dashboardet kan i dykke ned i de enkelte projekter, eller se flere detaljer om jeres underleverandører.

Central administration

Contospec indeholder et centralt administrationsmodul, hvorfra firmaets rettigheder og roller administreres.

Dette giver overblik over adgangen til systemet, samt hurtig og sikker administration for jeres administrator.